Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Είμαι Γαλλίδα και ασπάστηκα το Ισλάμ


 

 

 Είμαι Γαλλίδα και ασπάστηκα το Ισλάμ

 


  

Claudia Azizah

11 Νοεμβρίου 2020

Αυτή είναι η ιστορία της Claudia για το πώς ασπάστηκε το Ισλάμ στην πατρίδα της, τη Γαλλία.



                                             Οι καθολικοί επίσκοποι του κόσμου μου   παρουσίασαν το Ισλάμ


Μεγάλωσα ως Καθολική σε μια παραδοσιακή γαλλική οικογένεια που ζει στη νότια Γαλλία. 
Εκτός από τις γιορτές, η θρησκεία δεν ήταν κυρίαρχο κομμάτι της ζωής μας. Αυτό είναι ένα προσωπικό ζήτημα στη Γαλλία, κι είναι ασαφές εάν η θρησκεία θα μπορούσε να επηρεάσει τον τρόπο ζωής κάποιου.

                                                                                   

Η μουσουλμάνα μαθήτρια στην τάξη μου

Όταν ήμουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υπήρχε μια μουσουλμάνα μαθήτρια στην τάξη μου με την οποία κανείς δεν ήθελε να γίνει φίλος. Με έκανε να λυπάμαι γι 'αυτήν. Οι γονείς μου με είχαν διδάξει να είμαι ευγενική σε όλους , ανεξάρτητα από το χρώμα των μαλλιών ή του δέρματος ή από πού προέρχονται, γι 'αυτό αποφάσισα να γίνω φίλη της. Θυμάμαι ότι η Μάριαμ ήταν έξυπνη και με βοηθούσε όταν αγωνιζόμουν στα μαθηματικά.                                                


Πώς μπορώ να πω στους Καθολικούς μου γονείς ότι ασπάζομαι το Ισλάμ;


                                                                    

Ακούγοντας το Κοράνι για πρώτη φορά

Δύο φορές την εβδομάδα με τη Μάριαμ πηγαίναμε στο σπίτι μου. Μια μέρα, όταν ήμουν 15 ετών, συνέβη ότι δεν μπορούσαμε να μελετήσουμε στο σπίτι μου, έτσι με κάλεσε στο σπίτι της. Δεν ήμουν ποτέ εκεί πριν και θυμάμαι ότι ήμουνα ενθουσιασμένη που γνώρισα τη μητέρα της.

Ζούσαν σε ένα μικρό διαμέρισμα, και η Μάριαμ δεν είχε το δικό της υπνοδωμάτιο, γι 'αυτό μελετήσαμε στο σαλόνι.

Η μαμά της ήταν πολύ φιλική και μας ετοίμασε κάτι για φαγητό. Ενώ μελετούσαμε, παρατήρησα τη μαμά της Μάριαμ να διαβάζει από ένα βιβλίο στην άλλη γωνία του σαλονιού. Και παρόλο που προσπάθησε να διαβάσει ήσυχα, άκουγα την όμορφη μελωδία.

Ρώτησα τη Μάριαμ τι έκανε η μαμά της. Απάντησε ότι η μαμά της διάβαζε το Κοράνι, το ιερό βιβλίο των Μουσουλμάνων.


Με εξέπληξε γιατί ποτέ δεν άκουσα κανέναν να απαγγέλλει τη Βίβλο με τον ίδιο τρόπο.

Ζήτησα από τη μαμά της Μάριαμ να καθίσει πιο κοντά μας και να μου διαβάσει. 

   Ακούγοντας το Κοράνι για πρώτη φορά


Αν και δεν κατάλαβα μια λέξη, μου άρεσε πολύ η απαγγελία της. Περιέργως, άγγιξε την καρδιά μου .

Ομοίως, όταν ρωτήθηκε πώς βρήκε το άκουσμα της απαγγελίας του Κορανίου τόσο συναρπαστική όταν γίνεται στα Αραβικά, ο Δρ Jeffrey Lang, Αναπληρωτής Καθηγητής Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο του Κάνσας (ΗΠΑ), ο οποίος πέρασε τα πρώτα 18 χρόνια της ζωής του σε καθολικά σχολεία , απάντησε: «Γιατί ένα μωρό να μην ανακουφίζεται από τη φωνή της μητέρας του;»

 

Μαθαίνοντας για το Ισλάμ

Ξεκινώντας από αυτήν την ημέρα, προσπάθησα να επισκέπτομαι τη Μάριαμ πιο συχνά και η μαμά της θα απάγγελλε το Κοράνι για μένα. Όσο περισσότερο άκουγα τη μαμά της Μάριαμ να διαβάζει Κοράνι, τόσο περισσότερο ήθελα να μάθω για τη θρησκεία της.

Μια μέρα, μου είπε για τις πέντε καθημερινές προσευχές . Έμεινα έκπληκτη όταν έμαθα ότι προσεύχεται στον Θεό πέντε φορές την ημέρα! Το μόνο που ήξερα πριν μάθω αυτό ήταν πώς να κάνω ικεσίες (παράκληση) όπως όλοι οι Χριστιανοί.

 

Προσεύχοντας για πρώτη φορά

Ήθελα να την δω να προσεύχεται και μου επέτρεψε να την παρακολουθώ. Παρατηρώντας την υπόκλισή της προς τον Θεό με έναν τόσο όμορφο και ταπεινό τρόπο φυτεύτηκε ο σπόρος του Ισλάμ στην καρδιά μου.

 

Ακούγοντας το Κοράνι με έκανε να αγαπώ το Ισλάμ

 Τις ρώτησα αν θα μπορούσα να τις συνοδέψω στην προσευχή, και χωρίς να μου πουν ότι πρέπει πρώτα να γίνω μουσουλμάνα, το δέχτηκαν με χαρά. Μαζί με τη Μάριαμ και τη μαμά της,  προσευχήθηκα στο σαλόνι τους. Ήμουν 16 χρονών εκείνο τον καιρό.

Αν και δεν είχα ασπαστεί επίσημα το Ισλάμ εκείνες τις μέρες, η εξάσκηση των ισλαμικών κινήσεων προσευχής μου έγινε συνήθεια, αλλά αυτό το έκρυψα από την οικογένειά μου επειδή ανησυχούσα ότι δεν θα συμφωνούσαν. Η Μάριαμ και η μαμά της δεν με ώθησαν ποτέ να γίνω μουσουλμάνα.

Αφού τελείωσα το γυμνάσιο, μετακόμισα στο Παρίσι για τις πανεπιστημιακές μου σπουδές. Ήταν ένα τεράστιο βήμα και αλλαγή στη ζωή μου. Επέλεξα να μελετήσω την ιστορία και την αραβική γλώσσα γιατί ήθελα να μάθω τη γλώσσα που διάβασε η μητέρα της Μάριαμ τις όμορφες απαγγελίες της από το Κοράνι. Το ενδιαφέρον μου για το Ισλάμ μεγάλωνε και άρχισα να διαβάζω περισσότερα για αυτή τη θρησκεία. Συνέχισα επίσης τη συνήθεια μου να κάνω τις προσευχές.

 

Ασπάστηκα το Ισλάμ

Όσο περισσότερο μάθαινα για το Ισλάμ, τόσο περισσότερο ένιωθα την επιθυμία να μεγαλώσει στην καρδιά μου για να γίνω μουσουλμάνα. Περίπου 10 χρόνια μετά την πρώτη ακρόαση της μαμάς της Μάριαμ να απαγγέλλει το ιερό Κοράνι, ασπάστηκα το Ισλάμ. Πριν από σχεδόν 15 χρόνια.

Πέρασε πολύς καιρός πριν πω στην οικογένειά μου ότι είχα αποδεχτεί το Ισλάμ ως θρησκεία μου και όταν τους το είπα τελικά, σοκαρίστηκαν.

Δυστυχώς, η μεταστροφή μου τέντωσε τη σχέση μας και για αρκετά χρόνια έκανα μεγάλη προσπάθεια για να διατηρήσω επαφή μαζί τους επειδή δεν ήθελαν να με δουν.

Δόξα το Θεό, με υπομονή, καλή θέληση και τη βοήθεια του Θεού, κατάφερα να τους πείσω ότι δεν έγινα "τρομοκράτισσα" και ότι ήμουν ακόμα καλό μέλος της γαλλικής μας κοινωνίας.

Δουλεύω τώρα με τη γαλλική κυβέρνηση, και παρόλο που δεν μπορώ να φορέσω τη μαντήλα μου στη δουλειά, τη φοράω στον ελεύθερο χρόνο μου.

Έχω προαχθεί πολλές φορές, έχω τώρα το δικό μου γραφείο όπου μπορώ να προσευχηθώ. Πριν από αυτό, ήταν δύσκολο να κάνω τις καθημερινές μου προσευχές και πολλές φορές έπρεπε να τις αναπληρώσω όταν γύριζα στο σπίτι από τη δουλειά. Αλλά έμαθα ότι ο Θεός πάντα ανοίγει πόρτες όταν είμαστε επίμονοι και έχουμε τη σωστή πρόθεση.

 

Σχετικά με την Claudia Azizah

Η Κλόντια Αζίζα (Claudia Azizah) κατάγεται από τη Γερμανία, είναι συγγραφέας και μητέρα δύο παιδιών. Υπηρέτησε ως Επίκουρη Καθηγήτρια στο Διεθνές Ισλαμικό Πανεπιστήμιο της Μαλαισίας μέχρι τον Αύγουστο του 2019. Είναι συνιδρυτής του Ινστιτούτου Ulu-Ilir στην Ινδονησία. Γράφει τακτικά για τη Γερμανική ισλαμική εφημερίδα. Ενδιαφέρεται για την ισλαμική πνευματικότητα, την τέχνη και τη Νοτιοανατολική Ασία. Μπορείτε να την ακολουθήσετε στο Twitter και στο Instagram: #clazahsei


Από πρόσφυγα σε γερουσιαστή στο Κογκρέσο!

  Η Ilhan Omar διέφυγε από τον εμφύλιο πόλεμο της Σομαλίας ως παιδί και πέρασε τέσσερα χρόνια σε καταυλισμό προσφύγων προτού η οικογένειά ...